tiistai 30. elokuuta 2016

Mun pää räjähtää tällä menolla

Mä en kerennyt kirjoittaa viime viikonloppuna. Mulla oli ihan sairaan paljon asioita, mitä piti tehdä. Mä kuitenkin yritin kirjoittaa sunnuntaina, mutten saanut aikaiseksi kuin muutaman rivin ja sitten mun pitikin jo taas mennä. Mä oikeasti olisin halunnut kirjoittaa, mutta mulla ei vain ollut aikaa. Mulla olisi ollut niin paljon kerrottavaakin.

Mutta nyt. En jaksa edes yrittää kirjoittaa kaikesta. Olen tällä hetkellä koulussa soppi tunnilla. Tämä on sosiaalisen oppimisen tunti, ja täällä kuuluisi tehdä läksyjä, mutta mä en kerkeä kirjoittaa tänäänkään, jos en nyt kirjoita.

Musta tuntuu, jos en nyt pääse muutamaan päivään puhumaan jollekin ihmiselle, niin en ole hengissä. Kotona ei vain voi olla enää viikonloppua ilman huutoa, koska se, että käyn kotona aiheuttaa stressiä, ja muutenkin tuntuu, että siellä kaikki olisi paremmin jos en edes kävisi kotona.

Muutenkin tuntuu, että mun pään sisällä on taas laskusuunta. Viiltelin viikonloppuna oikeaan ranteeseen korujen alle, koska minun pitää mennä keskiviikkona valmentamaan alle kymmenvuotiaille uintia, ja pitää heidän vanhemmilleen info. Tällä hetkellä mulla on olo, etten jaksaisi enää olla tässä helvetin paskassa maailmassa. En vain jaksa tätä pahaa oloa enää.

Psykologi asialle en ole tehnyt mitään. En ole pyytänyt tapaamisaikaa, mutten ole myöskään soittanut, etten halua enää nähdä. Se on nyt siitä psykologista kiinni, muistaako se enää minua, ja jos ei muista, niin ei ole mun vika. Mä jotenkin vaan vieroksun ajatusta siitä, että mun pitäisi taas kertoa elämäntarinani jollekin ihan ventovieraalle ihmiselle. Jos mä näkisin sitä aiempaa, niin silloin mä tuntisin stä edes vähän, ja se alkoi vihdoinkin oppia, miten mä käyttäydyn. Vaikka se kyllä muutenkin oli täysin paska.

Me mentiin eilen yhden täältä koulusta kanssa käymään kylällä. Kävelin sitten suoraan parturiin edes tajuamattani itse, mitä teen. Ostin sähkönsinisen hiusvärin ja blondauksen, jotta saan sinisen tarttumaan. Nyt mulla on sitten blondit ja torstaina värjään sinisellä. En viitsi kuitenkaan mennä pitämään vanhemmille infoa sinisillä hiuksilla. Eihän ne päästäisi lapsiaan mun valmennettaviksi :D

Voisin yrittää aktivoittaa itseäni kirjoittamisessa, mutta päivässä ei vain tunnit nykyään riitä siihen kaikkeen, mitä pitäisi keretä tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti