keskiviikko 3. elokuuta 2016

Aloitan laihduttamaan

Tää mun blogiputki ei meinaa nyt onnistua :D

Mietin, että nyt aloitan laihduttamaan. Kumminkin aina jo samana päivänä löydän itseni syömästä suklaata. Sama homma kaikkien maailman herkkulakkojen kanssa. Mä olen riippuvainen sokerista. En vain pysty olemaan syömättä suklaata tai muita herkkuja.

Kuitenkin olisi tarkoitus, että saisin edes muutaman kilon pois. Niitä kiloja kun on parikymmentä liikaa. Ainakin pari vuotta sitten blogi motivoi minua laihduttamaan ja niimpä nytkin päätin yrittää tänne kirjoittamalla inspiroida itseäni.

Ainoa ongelma vain on, etten ihan oikeasti saa itseäni millään ilveellä lenkille, tai lopettamaan herkkujen syömistä. Mutta nyt mun on pakko. Mä haluan laihtua, että edes joskus voin katsoa tyytyväisenä itseäni peilistä.

Tässä on kuitenkin tulossa vielä tällä viikolla enon hautajaiset, joissa on epäkohteliasta olla syömättä. Kesällä äiti tuputtaa ruokaa joka välissä, enkä kehtaa kieltäytyä.

Mä oikeasti haluan normaalin itsetunnon. Mä haluan painaa sen verran, että mahdun s kokoisiin vaatteisiin. Se oli viimeksi jo lähellä, joten voin onnistua. Voin onnistua, jos vain oikeasti tahdon.

Mun pitää vain yrittää tosissaan. Mun pitää vaan pakottaa itseni lenkille. Nyt se alkaa. Heti huomen aamuna. Lähden heti aamusta pyöräilemään. Pyöräilen työpaikalle ja sieltä kotiin. Ihan sama mikä sää. En myöskään syö herkkuja huomenna. Mä vittu pidän itseni niistä irti vaikka väkisin.

Huomenna menen myös uimaan, koska uimahallilla on kokous, joten miksen voisi hyödyntää sitä samalla. Muutenkin on tehnyt jo pitkään mieli uimahalliin uimaan, mutta kesällä ei oikein viitsi, joten en ole sitten uinut muutakuin järvessä.

Tämä oli teidän kannalta ehkä tylsin postaus mitä olen kirjoitanut, mutta tää oliki vain mua varten, ja nyt kun olen kirjoittanut ne asiat tänne, niin ne on myös pakko tehdä :D

Onko teidän yhtä vaikeaa lähteä lenkille, tai jättää herkkuja pois? Tuntuu, että olen ainoa D:

2 kommenttia:

  1. Olen kans ihan riippuvainen kaikesta makeasta :D Lenkille lähtö on myös vaikeeta koska ei löydy paikkaa missä voi lenkkeillä silleen että tuntuu että kaikki ei töllää. Mulle tulee niin ihnottava olo jos vaikka juoksen ja nään jonkun noin mun ikäisen siinä lähellä. Keskustassa siis asun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en edes asu keskustassa, mutta itsensä lenkille repiminen on vain hankalaa :D Jos menisit aamulla lenkille, niin tuskin olisi vielä porukkaa liikkeellä?

      Poista