tiistai 9. elokuuta 2016

Lähden tänään sinne koululle D:

Sori, kun en tehnytkään sunnuntaina sitä postausta, jos joku sitä odotti. Minulla ei vain ollut mitään ideaa tai kiinnostusta. Onneksi en tee joka päivä postauksia, huomasin että niiden taso laski huimasti. Ehkä tämä minun normaali postaustahti on ihan sopiva minulle :D.

Tänään mä lähden sinne koululle. Jännittää ihan hirveästi. Oon aika lailla pakannut muutto laatikot. Kirjoitan tämän postauksen ja sitten jatkan pakkaamista.

Mua jännittää. En tiedä yhtään, ketä siihen kouluun on tulossa. En osaa ajatella, että ensi yönä nukunkin jonkun ihan vieraan ihmisen kanssa. Mitä jos se on joku hullu?

Mä en tiedä vielä edes, että mitä mä valitsen, ja mun pitäis huomenna jo päättää otanko pitkän vain lyhyen matikan yms. Stressaa niin vitusti, että tuntuu kuin pää räjähtäisi.

Sitten vielä perhetyöntekijä on tulossa kolmelta tapaamaan minua. Se valitsi kyllä kaikkein huonoimman ajan. Siis miksi sen pitää nyt tulla? Äärgh, mun pää hajoo ihan just.

Mun pitää muistaakin niiin paljon. Mun pitää muistaa pakata kaikki, mitä tarvin, mutta en edes tiedä, mitä kaikkea tarvin siellä. Olen ihan varma, että unohdan jotain hyvin olennaista, ja sitten kaikki menee mönkään.

Stressaako muitakin näin paljon koulun alku D:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti