perjantai 19. elokuuta 2016

Eka kunnon pusu

Mä olen pahoillani, etten ole kirjoittanut koko viikkona, mutta tuolla opistolla ei oikeasti kerkeä. Se paikka on vain täynnä sellaisia ihmisiä, joiden kanssa vietän aikani mielummin kuin koneella. <3

Mä en itseasiassa ole varma, olenko kertonut teille, etten ole suudellut koskaan ketään. Nyt tämä asia on korjattu. Pyysin jasua opettaan mut suutelemaan. Me on pussattu useammankin kerran. Nyt ennen kuin lähdin pois, me pussattiin. Mä tykkään pussaamisesta. Se on kivaa.

Viikolla on mennyt oikeastaan aika hyvin. Mulla on tullut muutama ihan järkyttävä ahdistus päivä, mutta niistä on selvitty. Tiistaina tuntui, että mä en kestä enää, sitä ahdistuksen määrää vaan karkaan ja tapan itseni. Ajatukset eivät kuitenkaan muuttuneet teoiksi ja tässä mä vieläkin oon. Ihan hyvä asia vain.

En ole nyt aivan varma kerroinko jo viimeviikonloppuna, mutta tosiaan viiltelin. Se ei todennäköisesti tule jäämään viimeiseksi kerraksi, koska keksin keinon, miten arvet näyttää vanhemmilta, kuin ovat. Jasu tosin kysyi niistäå ja kerroin hänelle. Jasulle on helppo puhua.

Asuntolassa on myös s. Se on ihan super mukava. Se työnsi kessun jämät tänään mun suuhun ja nyt mä olen maistanut kessua. En kyllä maista uudestaan, oli niin vitun pahaa. Siitä jäi paha maku suuhun xD. Sille sllekin on helppo puhua, koska se osaa selvästi kuunnella. Se vaikuttaa ihan huippu tyypiltä, niin kuin kaikki muutkin siellä <3

Musta tuntuu et mun blogin laatu vain huononee ja huononee... Huomenna tai ylihuomenna kirjoitan perinteisemmän postauksen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti