lauantai 6. elokuuta 2016

First time tag

1. Ensimmäinen twiitti?
Mä itseasiassa en omista twitteriä, kuin mun koiralle, mutta siellä ensimmäinen twiittini oli:

Parempaa kuin odotin #luut #parhaus #doglife
Sitten lisäksi kuva, jossa koiralla luu suussa, mutta se kuva ei suostu siirtymään tähän.

2. Ensimmäinen blogi posaus, jonka teit?
Tein sen ehkä kymmenen vuotiaana ja siihen blogiin en kirjoittanut muuta kuin esittelypostauksen :DDD

3. Ensimmäinen henkilö, jota seurasit bloggerissa?
Seuraan häntä edelleen, mutta käyttäjällä, jossa olen omalla nimellä.
http://elamassamatkalla.blogspot.fi/

4. Ensimmäinen facebook kuva?
Enhän mä tietenkään voinut ekaksi kuvaksi facebookkiin laittaa muutakuin profiilikuvaksi koirani kuvan :DDD

5. Muistatko vielä ensimmäisen rakkautesi?
Mä ihastuin kolmosella tosissaan yhteen meidän luokan poikaan, johon olinkin ihastunut sitten vitos luokan loppuun asti. Sitten hän lähti luokaltamme yläkouluun ja unohdin hänet :D

6. Mikä oli ensimmäinen alkoholidrinkkisi?
Meinasin ensin sanoa viski, koska sillä join ensimmäisen kerran kännit, mutta sehän olikin se vuoden vanha sandels, jonka joimme kaveri1en ja kaveri2en kanssa kolmestaan ja saimme kunnon mahakivun :D

7. Mikä oli ensimmäinen työsi?
Ensimmäisen kerran mä olin töissä äidillä henkilökohtaisena avustajana.

8. Mikä oli ensimmäinen autosi?
Oon alaikänen, joten mulla ei vielä ole autoa, mutta mulla on skootteri ja se on kymco agility.

9. Kuka oli ensimmäinen henkilö, jolle tekstasit tänään?
Mä kerroin mun tädille, mitä peliä pelasin, kun serkkukin halusi pelata sitä :D #nolife

10. Kuka oli ensimmäinen henkilö, jota koskit tänään?
Varmaan pikkusisko, kun se tuli syliin katsomaan lastenohjelmia.

11. Kuka oli ensimmäisen luokan opettajasi?
Se oli yks Mira. Se aina suosi yhtä meidän luokan poikaa, mutta muuten se oli silloin paras opettaja.

12. Mihin sinä lensit ensimmäisellä kerralla lentokoneessa?
Mä lensin Oulusta Helsinki-Vantaalle mummolasta mummolaan.

13. Kuka oli ensimmäinen paras kaverisi ja puhutteko yhä?
Itseasiassa se oli kaveri1. Me oltiin samassa hoitopaikassa ja parhaita kavereita. Siitä, että hänellä on nimitys blogissani voi päätellä paljon.

14. Missä olit ensimmäisen kerran yökylässä
Menin yhdelle kaverille yöksi ja nukuimme teltassa. Tätä ennen olin tietenkin ollut mummoloissa yökylässä, mutten laske sitä yökyläilyksi.

15. Ensimmäinen asia, jonka teit tänään?
Puin vaatteet ja söin kaurapuuroa.

16. Ensimmäinen konsertti ikinä, jossa olit?
Joku lastenlaulukonsertti, jonka nimeä äitikään ei muista :D

17. Ensimmäinen murtunut luu?
Mulla murtu viimekesänä luu pikkuvarpaasta, kun huvipuistolaitteen turvakaari tuli varpaille

18. Ensimmäinen lävistys?
Hankin kymmenvuotiaana korvakorut ja nyt pari viikkoa sitten toiset reiät. Muuten mulla ei ole missään lävistyksiä, vaikka olenkin vaikka mitä halunnut.

19. Ensimmäinen ulkopaikkakunta, jossa kävit?
Iissä mummolassa.

20. Ensimmäinen elokuva, jonka muistat nähneesi?
Muistan katsoneeni Pepiä, mutta en uskaltanut katsoa sitä loppuun, kun oli niin pelottava :D

21. Milloin oli ensimmäinen jälki-istuntosi?
Voi ei :D Mä istuin mun ekan pätkän juuri ennen viime joululomaa, kun lunttasin Ranskan kokeessa ja jäin kiinni :D

22. Ensimmäinen huonetoverisi?
Pikkuveli ja jos sitä ei lasketa niin saan tietää vasta ensiviikon tiistaina.

23. Mikä on sinun ensimmäinen asia, jonka teet, kun menet kotiin?
Mulla ei ole mitään rutiinia, mutta yleisesti ottaen käytän koiran :D

24. Milloin sait ensisuudelmasi?
Nyt yllätys yllätys: Mä en oo suudellu kenenkään kanssa, vaikka olen haveillut siitä 11-vuotiaasta asti. Tulkaa suuteleen mua D: Jossain vaiheessa olin jo epätoivoinen, kun luin netistä, että muut ihmettelivät, kun 13-vuotias ei ole vielä suudellut kenenkään kanssa, ja olin 12-vuotias ja varma, ettei kukaan suutele minua ennen kuin täytän vuosia. Juuri näin kävikin ja tosiaan en ole vieläkään suudellut ketään. Jossai vaiheessa se oli asia, joka piti minut hengissä, koska ajattelin, että haluan kokea ensisuudelman, ja sitten voin kuolla.



Mitäs tykkäsitte mun ekasta tag-postauksesta? Ajattelin, että väliin pitää saada jotain positiivisempaakin postausta, ettei koko blogi ole pelkästään negatiivinen. Tehkää tekin tätä first time tagiä, koska mun mielestä ainakin nämä ovat parhaita tageja mitä netistä löytää :)

4 kommenttia:

  1. kiva tää postaus, näit on aina kiva lukee :-)

    VastaaPoista
  2. Tällaiset postaukset on aina kivaa luettavaa :) On hauska lueskella muiden ihmisten vastauksia!

    VastaaPoista