lauantai 2. heinäkuuta 2016

Itkeminen sattuu


Mun ei ollut tarkoitus kirjoittaa tänään, koska ajattelin, että minulla olisi muutakin elämää. Eihän minulla ole. Tänään en ole tehnyt mitään. Mä olen vain maannut sohvalla ja itkenyt. Kaveri2 muuttaa kauas maanantaina. Mä en oikeasti tule selviämään.

Mitä muuten tykkäätte mun blogin uudesta ulkonäöstä? Eilen mulla meni hermot, kun se näytti niiin tylsältä. Nyt pieni panostus ja se näyttää tältä. Osaako joku neuvoa, miten saan vielä taustan tehtyä itse?

TÄSTÄ ETEENPÄIN JOKU SAATTAA TRIGGEROITUA, ELI JOS KOET TRIGGEROITUVASI, LOPETA LUKEMINEN!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mua pelottaa olla yksin. Mä haluun nähdä edes jonkun. Mua pelottaa keittiön kaapissa oleva lihaveitsi ja tämä ahdistus yhdistettynä.

Meillä oli eilen kaveri2n kanssa tosi hauskaa. Juotiin ihan vähän alkoholia ja naurettiin. Kerroin sille liikaa. Mua pelottaa, että se muistaa ne jutut, mitä eilen kerroin, koska sen ei ollut tarkoitus tietää niistä. Mua pelottaa, ettei se haluu pitää muhun yhteyttä sitten kun se lähtee pois.

Mulla on tylsäääää. Mä haluan pois. Mä en jaksa enää itkee. Itkeminen sattuu. Viiltäminen sattuu vahemmän, koska se auttaa. Itkeä ei saa, koska siitä ei seuraa mitään hyvää ikinä. Ja mä en halua itkeä koska se sattuu niin vitusti.

Mä vihaan tätä kesää. Miks elämä ei vois pysähtyä huomiseen, kun ollaan kavereiden kanssa meillä. Sen jälkeen koko kesässä ei tuu tapahtuun mitään. Enkä mä halua vielä odottaa koulun alkua. Mitä järkee olla elossa ilman elämää. Sitä mäki. Ei siinä ole järkee, mutta pakko yrittää sinnitellä muiden vuoksi. Paitsi eihän mulla enää ylihuomen ole ketään muuta. Kaveri1 en tuu näkeen, koska sil on niin vitusti menoja ja kaveri2 ei oo enää täällä. Kenen vuoksi mä nyt sitten elän?

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään tästä ulkoasusta! Mulla on vähän sama juttu, että kavereita ei oikein ole. Haluaisin välillä mennä johonkin kaupungille ja pitää hauskaa kavereiden kanssa, mutta ei niitä kavereita ole. Mutta tsemppiä sulle :)

    VastaaPoista
  2. Ulkoasu on kiva.

    Jos joku ihminen on sinulle tärkeä (kaveri2) niin voit ihan hyvin pitää siihen yhteyttä. Tuskin se avaruuteen muuttaa. Ja tosi ystävillä on aina aikaa toisilleen.

    Minun paras ystäväni muutti toiselle puolelle maapalloa ja pidän häneen yhteyttä edelleen. En tiedä mihin sinun kaverisi muuttaa mutta pidä yhteyttä yritä nähdä edes lomilla.

    vinuski.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllähän siihen yhteyttä voi aina pitää, mutta se on sitten eri asia, että kuinka läheisenä välit sen muuton jälkeen pysyvät :( Kaveri muuttaa toiselle puolen suomea, ja se vain jotenkin sattuu, kun tietää, etteivät välit mitenkään voi pysyä niin läheisinä, mitä ne nyt ovat :(

      Poista