lauantai 11. kesäkuuta 2016

Tarvitsisin vain sylin jossa itkeä



 
Mulla on tällä hetkellä kauhea läheisyys kaipuu. Tuntuu, että viimeisimmästä halauksesta on ikuisuus, vaikka se olikin tasan viikko sitten, kun koulut loppuivat.
Siis haluaisin oikeasti vain, että joku tulisi ja halaisi minua kunnolla; halaaminen vähentää ahdistusta tosi paljon.
Mulla on ikävä kavereita. Haluisin vain, että nähtäisiin ja voisin vain halata. Haluaisin, että joku vain pitäisi minua sylissä ja saisin itkeä pahaa oloa pois. Mutta mistä mä sellaisen saisin.
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta noin kaksi vuotta sitten sain vielä ahdistus kohtauksen, jos joku halasi minua (Itseasiassa tiedän miksi silloin niin kävi ja voin ehkä kertoa siitä joskus teillekin, mutta enemmän ihmetyttää tämän hetkinen tilanne.) mutta nykyään jos joku halaa, niin se helpottaa ahdistusta.
Tiedättekö sen tunteen, kun halaa jonkun kanssa ja tuntee, kuinka pahaa oloa vain häviää. Se on ihanaa ja varsinkin kaveri2 on todella hyvä purkamaan mun ahdistusta pelkästään halaamalla, mutta häneltä on todella vaikeaa saada halia.
Voi kun olisi joku joka tulisi ja halaisi minua…
 

3 kommenttia: