keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Ei menny taaskaan ihan putkeen


Nyt voin luvata, että tästä postauksesta tulee sekava, koska olen väsynyt ja ajatus ei vain toimi, ja en saa yhtäkään järkevää lausetta kasaan,  haluan silti kirjoittaa. :D Musta tuntuu, ettei mun pitäis, koska kun äsken yritin kirjoittaa, niin sähköt meni, mutta ehkä olen nyt sairaan nopee, niin ne ei kerkeä mennä uudestaan :D

Mutta jälleen kerran TRIGGEROIVAA TEKSTIÄ, EI HEIKOIMMILLE
------------------------------------------------------------------------------------------

Eilinen ei mennyt ihan putkeen. Kävin kaveri2n kanssa kahdesti kylillä ja kävin töissä ja olin aamusta asti todella väsynyt 6h yöunien jälkeen. Kaveri2lle mun oli tarkoitus saada kerrottua edellisen postauksen aiheesta, mutta sain kerrottua vain, että siivosin.

Kun illalla lähdin käyttämään koiraa lenkillä väsyneenä ja turhautuneena itseeni, oli naapuri juopon näkeminen liikaa, koska rupesin empaattiseksi hänen lapsia ja vaimoaan kohtaan. Taustalla oli myös ahdistusta siitä, kun isä oli vähän hermostunut päivällä (tällä kertaa oikeasti vähän) ja äiti itki veljensä lähestyvää kuolemaa.

Molemmat ihan ymmärrettäviä juttuja, mutta koska olin edellisenä päivänä koskenut terällä ihoon ja se tuntui niin vitun hyvälle, että sain jonkin asteen paniikki kohtauksen. Juoksin koiran kanssa läheisen järven rannalle ja muisti siitä, miten pääsin järven nuotiopaikalle on kadonnut. Muistan vain, että pari jätkää käveli vastaan ja yritin vaikuttaa rennolta.

Menin nuotio paikalle ja yritin ensin viiltää terävällä puun palasella, mutta se ei tietenkään onnistunut. Sitten löysin nuotiosta puoli tyhjän kalja tölkin, tallasin sen ja kaadoin sisällön maahan ja rupesin vetämään iholla. Sen jälkeen muistan vain, että itkin hysteerisesti ja koira yritti rauhoitella minua. Seuraava muistikuva on, kun pesen rannettani järvessä, ettei äiti huomaa jälkiä, koska ne olivat tällä kertaa oikeasti ranteessa.

Käsi tihkui verta max. 10 min. Sitä tuli todella vähän, koska jäljet olivat todella pinta viiltoja.


En kyllä suosittele kenellekään kalja tölkkiä, se oli sen verran paska. Mä en jotenki uskalla mennä koskeen noihin, mitä mulla olisi kaapissa, ja tiesin etten saa viiltää kotona. Ei mulle kyllä tullut mieleenkään, että viiltelisin jollakin helvetin kalja tölkillä.

Mistä tiedän onko nää jäljet tulehtuneet? Ne on vielläkin turvoksissa ja punottaa siitä ympäriltä…

Mutta pelottavaa, että mä en ihan oikeasti muista osaa tapahtuneesta. Mitähän mun pään sisällä oikein tapahtuu K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti