lauantai 12. maaliskuuta 2016

Hiihtoloma ajatuksia


En ole koko hiihtolomalla saanut aikaiseksi kirjoittaa. Joka päivä olen mennyt koneelle ”kirjoittamaan” avannut wordin ja laittanut musiikin soimaan. Miettinyt, minulla on kerrankin paljon kirjoitettavaa, mutten koskaan osaa muotoilla sitä oikein. Päätynyt sulkemaan wordin ja ajatellut, että kyllä huomenna kerkeää. Pyytänyt pikkuveljen pelaamaan kanssani roblox:a (:D) me olemme loman aikana myös käyneet mummolassa ja hiihdin siellä jopa 11 km :o.

Vaikka kuinka monta kertaa olen myös riidellyt isän kanssa ja esimerkiksi torstaina, kun oli siskoni synttärit, niin isä yritti riitojen välttämiseksi pysyä makuuhuoneessa. Minua ärsytti se, ettei isä ole meidän seurassa, vaikka siskollani on synttärit. Ei tämä näin voi mennä. Ei sossu voi käskeä meitä elämään näin. Siis nehän sanoivat, että isän pitäisi hillitä itsensä, eikä se saisi ärsyyntyä kun ärsytän.

Itse asiassa voin myöntää, että torstaina yritin tavallaan suututtaa isää. Voin kyllä pitää suurimpana syyllisenä menkkoja, jotka alkoivat samana päivänä…

 

Hiihtoloma on ollut ihan kiva, on ollut mukava nukkua enemmän ja valvoa pitempään. Ainut, etten ole nähnyt kavereita viime perjantain jälkeen. En tiedä miksi, mutta minulla ei tavallaan yhtään ole heitä ikävä. Olen jotenkin ollut niin väsynyt siihen draamaan, mitä meillä on kokoajan, että yhdistän draaman ja pahan olon heihin jollakin tavalla, ja siksi tämä loma on ollut jotenkin outo. Minulla on enemmän ikävä kavereita, joita he ennen olivat, tai aikaa ennen. Tiedän, että elän itsekin nyt enemmän menneessä, ja se ärsyttää minua. Välitän heistä, mutta en vain jaksa sitä draamaa, mitä meillä nykyään on kokoajan.

Tänä aamuna laitoin herätyskellon soimaan puoli yhdeksäksi, jotta menisin käymään salilla, koska olen lihonut lomalla liikaa. En kumminkaan jaksanut salille lähteä, ja päädyin makaamaan sängyssä tunnin, jonka jälkeen lähdin käyttämään koiraa pitemmällä lenkillä. Siellä metsässä oli ihana tunnelma ja tuntui, kuin maailma olisi pysähtynyt hetkeksi.

Viillellyt en ole hiihtoloman aikana, monta kertaa on tosin ollut lähellä…

Mitä teidän viikkoon on kuulunut? Onko muidenkin elämä näin vaikeaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti