sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

En onnistu ikinä missään


 

Vaikka eilen oli mukava päivä, niin jostain ihmeestä keksin ahdistuksen juuri, kun olin menossa nukkumaan ja päädyin kirjoittamaan demi.fi :n näin:

 

Sori en keksiny mitää muuta mihin oisin voinu tän kirjottaa. Kirjotusvirheit tulee varmasti mut haluun kirjottaa nyt äkkii johonki vaa ku rupes ahistaa nii paljo, ja yritän olla viiltelemättä. Jos ette jaksa koko tekstii lukee nii hypätkää tonne alas

Mua pelottaa täl hetkel ihan vitusti. Mua pelottaa, jos nään taas sen kamalan unen ens yönä. Sain äsken kauheen ahdistuksen ku iskä käveli alhaal ja mielikuvitus rupes laukkaan. Mua pelottaa koska oon jutellu pari päivää jonku ihan tuntemattoman 19- vuotiaan jätkän kaa (joka on lisäks vissii mamu)joka haluis must vissii tyttöystävän ja ehdottelee kauheest kaikkee ja en oo ihan varma haluaisinko ees mut sit mua pelottaa hirveesti et satutan sitä. Mua pelottaa et rikon välit kaikkiin mun kavereihin, koska meidän välil ei täl hetkel oo muutaku draamaa. Kaiken lisäks ens viikol on terkkarin tarkastus ja mua pelottaa koska tiiän et oon lihonu viime vuodest ainaki kymmenen kiloo ku oon lähes lopettanu oksentamisen. Mua pelottaa jos mä nyt rupeen itkeen koska siitä ei voi seurata mitään hyvää, aina kaikki menee paskemmin vaa jos itken. Tuntuu etten vaa jaksa tätä kaikkee, ja et mun on pakko viillellä, joten

Kertokaa mulle juttuja joita voin tehä sen tilalta ja nukkuminen ei onnistu ku pelottaa liikaa.

 

Pahoittelen kirjoitusvirheitä ja puhekieltä, mutta tämä on aikalailla suora kopio sieltä. Sain muutaman kommentin, mutta vaikka kirjoittaminen auttoi, kasvoi ahdistus niin suureksi, että nyt on monta punaista jälkeä taas kädessä. Katsoin kommentit vasta sen jälkeen, kun jäljet olivat jo käsissä, joten niillä ei edes ollut vaikutus mahdollisuutta.

En ymmärrä, miksi en osaa olla viiltelemättä. Miksi olen niin huono ja paska ihminen? Miten suurin osa ihmisistä pystyy mutta minä en? Miksi olen niin heikko?

Kavereille en halunnut laittaa viestiä, koska kuten eilen sanoin, en ole ollut heihin missään yhteydessä koko hiihtoloman aikana, ja tiedän, ettei heitä kiinnosta herätä yhdenaikaan (tai vaikka olisivatkin hereillä) rauhoittelemaan minua. Ei ketään voi kiinnostaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti