keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Mitä kuuluu? -Haista vittu!


Ette usko kuin kauan olen toivonut, että Luokanvalvojani (LV) tulisi puhumaan minulle. Kuinka olen toivonut, että se tulisi puhumaan minulle ja kysyisi miten menee. LV:n  pitämällä tunnilla aloin jo elättämään toiveita siitä, että hän käskee minun jäädä luokkaan tunnin jälkeen, koska hän katsoi minua niin monta kertaa pitkään.

Mutta ei. Hän ei pyytänyt.

Koska seuraava välitunti oli ruokavälkkä, menin odottamaan kavereita liikuntatunnilta. Minulla oli kauhea nälkä ja toivoin vain, että kaverit tulevat nopeasti.

Sitten näen, että kaverit tulevat noin sadan metrin päässä. Ja juuri silloin LV päättää tulla juttelemaan. (Epäilen suuresti, että hän ajoitti sen siksi siihen, jotta en voisi puhua pitkästi.) Se kysyy, miten menee. Ainut vaan, etten voinut vastata rehellisesti. En olisi koskaan kerennyt syömää kavereiden kanssa syömään jos olisin rehellisesti vastannut.

Joten vastasin ihan ookoo. LV on silleen, että miten kotona pärjää. Vastaan elämällä. Se kysyy vielä jotain et miten sossu. Kerron et ne tulee ensi viikon keskiviikkona. Lv ihmettelee miten niillä nyt näin kauan kestää ja sit kaverit tulevatkin jo.

Se ei tule kysymään mun kuulumisia taas pitkään aikaan, koska nyt se on tehnyt sen mitä sen pitää sen palkan eteen tehdä.

Jos nyt joku ihminen välittää minusta, niin ainakaan LV se ei ole. En tiedä olisinko muutenkaan pystynyt kertomaan LV:lle totuuden, mutta nyt LV teki tilanteesta sellaisen, etten ainakaan pystynyt kertomaan, miten oikeasti voin. En mä pysty kertomaan edes psykologille miten mä oikeasti voin. Jos sitä ei päälle päin nää (näkee varmasti, koska voimat , mitä esittämiseen käytän kulutan kotona ja vain harvoin jaksan esittää muille muualla) niin kysymys on turha.

Minut on opetettu vastaamaan mitä kuuluu?:n, Hyvää. Se on todella turha kysymys ja inhoan vastata siihen, koska yleensä aina tähän kysymykseen joudun valehtelemaan vastauksen. Ainakun joku kysyy tämän kysymyksen, minun tekee mieli haistattaa vitut vastaukseksi. Tiedän, että ihmiset tarkoittavat vain hyvää tätä sanoessaan, mutta kysymys on vain niin tyhmä.

Mä vaan en vissiin osaa olla ihminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti