sunnuntai 28. helmikuuta 2016

15 Faktaa minusta


Ajattelin tehdä tällaisen postauksen, jossa kerron itsestäni 15 faktaa, koska halu kirjoittaa on iso, mutta ei oikein ole tapahtunut mitään, josta kirjoittaa (joka itse asiassa on ihan hyvä juttu), enkä mä kerkeä kirjoittaa nyt hirveän pitkästi, kokeisiin pitäisi lukea tälläkin hetkellä :D

1.       Näitä faktoja on viisitoista, koska olen viisitoistavuotias

2.       Eli siis täytän 9.4 kuusitoista :D

3.       Olen viillellyt n. 13-vuotiaasta, ja ei vaikka tässä on ollut melkein kuukauden tauko, niin ei silti voi sanoa, etten viiltele enää

4.       Olen myös oksentanut, mutta se on enemmän takanapäin. Oksentelin tiheimmillään joka toinen päivä melkein kahden kuukaudenajan 14-vuotiaana.  

5.       Harrastan näytelmäkerhoa ja uinnin valmennusta.

6.       Olen uinut kilpaa, mutten ui enää.

7.       Kuuntelen paljon musiikkia ja tällä hetkellä pääasiassa Sannia ja Antti Tuiskua, tosin Tuiskun uusimmasta biisistä en pidä.

8.       Yritän kokoajan laihduttaa, mutta en onnistu L Se oksentamis taktiikka toimi hyvin. Kun mä lopetin oksentamisen aikalailla kokonaan, niin mun painokin nousi takaisin siihen, mitä se oli ennen.

9.       Minulla on kaksi pikkusiskoa ja yksi pikkuveli. Pelottaa, että ne ottaa musta mallia, ja rupeaa viiltelemään, tai ottaa itseensä pahaa oloa minusta.

10.   Kaksi marsua, koira, kilpikonna ja kaloja löytyy myös, niitä olen aikalailla hoitanut, tosin ainoastaan marsut ovat minun omia, muut ovat koko perheen vastuulla.

11.   Olen ollut tänä lukuvuonna yhteensä 21 tuntia pois koulusta, 18 niistä viimeviikolla osittain kaveridraaman, osittain sairastelun takia.

12.   En tunne kuuluvani 9c:`hen jolla olen.

13.   Äidilläni on MS- tauti ja sen vaikutuksista elämääni voitte lukea täältä: http://tavoiteenion.blogspot.fi/2016/02/pyoratuolilaisen-lapsi.html

14.   En ole koskaan yrittänyt itsemurhaa, harkinnut liian monta kertaa.

15.   Muutan pois kotoa heti kun se on mahdollista, en vain viihdy kotona.

 

 

Jos teille jäi jotain kysyttävää niin kysykää vain, koitan vastata parhaani  mukaan J

2 kommenttia:

  1. Mulle iski kurjuus lukiessa tätä, kun sulla näyttää olevan paha olla :( Tiedän, ettei tälläinen random-kommentointi ole mitään maata mullistavaa mutta viitsisin elämää jokusen vuoden enemmän nähneenä sanoa (enkä tosissaan sano tätä syrjintämielessä nuorempia kohtaan, en en!), että ei itsensä satuttaminen auta mitään. Muistan kamppailleeni iässäsi kaikenlaisten typerien juttujen kanssa, ja näin jälkikäteen toivonkin, että joku olisi käynyt antamassa minulle ympäri korvia sanoen "Höhlä, mikset voisi masistelun sijaan keskittyä hyviin asioihin elämässäsi?". Tietysti käytännössä moinen on välillä todella paljon vaikeampaa kuin teoriassa, mutta jos edes viitsii yrittää niin sehän on aina ihan järjettömän hyvä juttu. Jos nautit esimerkiksi harrastuksistasi, niin tämä on jo hyvä alku :)

    Tuohon laihduttamiskohtaan taas sanoisin, että paremmin ja pysyvämmin se _mahdollinen_ ylimääräinen paino lähtee liikunnalla ja ruokavalion muutoksella. Ja monipuolista ravintoa ja esimerkiksi kävelylenkkejä ulkona suosittelisin muutenkin, koska jo näillä saa paljon paremman fiiliksen aikaan, kun kroppa voi hyvin. Tuollainen ruoan ulos sysääminen on ihan turhaa hommaa, älä tee sitä enää :(

    Tsemppiä sulle matkaan ja hyvää kevään alkua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, se piristi, vaikkei muiden päivän pilaaminen nyt kovin hyvältä tunnu :D

      Tiedän ettei se lopullisesti auta mihinkään, mutta jos se auttaa edes viisi sekuntia, on se jo todella paljon pahemman ahdistuksen tauoksi. Tiedän että pitäisi voida keskittyä niihin hyviin asioihin, mutta välillä on päiviä, kun ihan oikeasti ei ole mitään hyvää. Tuohon laihduttamiskohtaan en voi sanoa tiedän, koska tuota oikeaa laihduttamista olen joulusta asti yrittänyt, ja paino on pysynyt vain samassa. Oksentaminen ei ole hyvästä, mutta olen huomannut, että se on keino laihtua, vaikkei se muuten kropalle hyväksi olekkaan, siksi vältänkin sitä nykyään viimeiseen asti.

      Kiitti, hyvää kevään alkua sullekin :)

      Poista