sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Tässä mä nyt oon

Jos tällä kertaa vaikka jaksaisin yrittää.. :D.

Mutta siis mä oon peruskoulun viimeistä luokkaa käyvä tyttö joka pysyy anonyyminä. Mä painan 77kg joten n.165cm:n pituudella ylipainoa löytyy... Siksipä tavoitteena onkin laihduttaa. Viime talvena onnistuin pääsemään 66kg:n mutta kesällä tuli kaikki paska niskaan ja mä kun olen tunnesyöjä niin lihoin sitten sen kymmenen kiloo. Tarkotuksensa ois yrittää päästä 71kg:n jouluun mennessä ja lopullinen tavoite on 57kg. Mutta tää blogi ei tule olemaan pelkkää laihduttamista vaan kerron myös mun elämästä muuten(ainakin niin paljon, että pysyn anonyyminä) lisäksi joitain mun mielipiteitä tänne saattaa päästä ja aika varmasti myös avautumisia tän maailman kamaluudesta :D. Mun blogin lukijaksi saa liittyä ja postauksia jakaa.

Pahoittelen jo näin alkuun kielioppi virheitä. Pilkkujen paikat ja yhdyssanat ei ainakaan äidinkielen opettajan mukaan ole täydellisesti hallussa ja en halua, että teksti näyttää liian viralliselta joten joitain puhekielen sanoja päätyy mukaan joko vahingossa tai jopa tahalleen.

Mulle elämässä tällä hetkellä tärkeätä on mm. Liikunta, kaverit, MUSIIKKI, näytteleminen, lemmikit, piirtäminen. Lisäksi kouluun on nyt pakko panostaa vaikkei millään huvittaisikaan joten se on aika tärkeässä osassa. Asun perheeni kanssa joten myös he ovat kohtuullisen tärkeitä, vaikken sitä aina itselleni edes haluaisi myöntää.

Todennäköisesti en mitään mistä voisi tunnistaa mistä otettu kuvia tänne laita, mutta joitain internetistä "pöllittyjä" saatan laittaa ja ehkä joitain maisemakuvia yms.

Mutta siis jos kiinnostaa tällainen eläinrakas Mikael Gabrielin sanoituksia dikkaileva just laihduttamisen alottaneen tytön elämä niin mua saa ruveta seuraamaan :).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti