keskiviikko 15. marraskuuta 2017

Oon sit vissiin kai ihastunut

Tää on hämmentävää. Muistatte kun kirjoitin pari postausta sitten kun ahdistaa dino ja se, mitä tämä mun ja sen juttu on. (postaukseen pääset tästä) Noh en edelleenkään tiedä, mitä tapahtuu, mutta en osaa kuvata tätä tunnetta muulla sanalla kuin ihastunut. Se on pelottavaa. Mä oon ihastunut jätkään. Mitä täällä tapahtuu?! :D

Mua ei ainakaan tällä hetkellä ahdista se mitenkään erityisesti. Se on ihan hyvä. Koska jos ahdistaisi, niin mistään ei tulisi mitään.

En tiedä tykkääkö dino minusta. Tai ehkä vähän. Tai paljonkin. Ehkä. Kauheen outoa, koska oon ihan erilainen ihminen. Tiedättehän kun yleensä kun kirjoitan blogiin niin on hyvin lähellä, että itken jollen itke. Se kuuluu siihen. Sen avulla puran ahdistusta. Mutta tällä hetkellä mun poskiin sattuu. Niihin sattuu, koska hymyilen liikaa. hymyilen liikaa, koska dinon viestit ja snäpit ja ihan vain olemassa olo tekee minut niin hyvälle tuulelle. Ja saa aikaan jonkun asian, jonka takia keskittymiskykyni katoaa ja en voi olla ajattelematta dinoa.

Kun dino sanoi eilen minua nätiksi meinasin kiljua ja olisin voinut pomppia ja juosta ihan kaikkialle. Saan dinosta jonkinlaista supervoimaa. Olen paremmalla tuulella, ja ahdistukset häviää nopeammin kun silloin kun saan dinolta snäpin, en voi muuta kuin hymyillä. Hymyilen ja hymyilen aina vain.

Toisaalta takana on pieni pelko. Mitä sitten jos tämä loppuu? Olenko vielä enemmän pohjalla kuin koskaan aiemmin? Mitä jos dinoa ei kiinnostakkaan? Jos se on mun kaa tekemisissä vain säälistä?

Tai jos kaikki meneekin perseelleen ja dino tajuaa kuinka outo ja tyhmä ja ruma olen ja ei haluakkaan enää jutella minulle? Jos olen liian outo ja dino ei sen takia tykkääkkään minusta. Jos en osaa olla ihminen, jos en osaakkaan olla jätkän kanssa? Jos kadunkin koko asiaa myöhemmin, koska dino haluaakin minulle pahaa?

Miksei kaikkiin kysymyksiin voi vain olla vastauksia valmiina? Olisi niin hienoa nähdä tulevaisuuteen ja nähdä onko tässä mitään järkeä. Voiko minusta ja dinosta tulla jotain?

Toisaalta en ole ollut dinon kanssa vielä läheisemmässä kontaktissa muuten kuin tanssiessa. Voi olla, että kaikki muuttuu vielä. Jos dino koskee minuun väärällä hetkellä, kun en ole valmis siihen, voi olla että kaikki on mennyttä.

Mutta koitan elää hetkessä. Koitan elää tässä kaikessa, mitä juuri nyt tapahtuu. Koska se ei tule takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti