perjantai 23. kesäkuuta 2017

Ai mikä juhannus?

Juhannnus. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin tänään pitäis olla hauska päivä, mutta minähän olen saanut aikaan tänään ainoastaan sen, että olen käynyt lenkillä ja suihkussa ja netflix on sen jälkeen ollut seurana. Ei siinä oon kerranki ylpeä itestäni ku sain käveltyy sen 12km.

Mutta oikeasti. Miksi mä oon niin yksin? Aluksi oli tarkoitus mennä juhannusfestareille mutta se jäi, koska ei mulla ollu kyytiä, eikä seuraakaan kunnolla. Sitäkin oli suunniteltu vain puoli vuotta. Ja en mä tiedä, ei mulla oikeen ois ollut fiilistäkään. Miks juhannus edes on niin iso juttu?

Mua väsyttää ja tekis mieli syödä, mutta en halua. Muuten se lenkki menis ihan hukkaan. Illalla on pakko syödä kaikkee rasvasta, koska vanhemmat on päättänyt et me grillataan, niin selviin kyllä hyvin siihen asti. Ainoa ongelma vain on, että mulla on ihan järjettömän tylsää.

Musta tuntuu, etten oo menossa ainakaan niin jyrkästi enään pohjalle. En tiedä mikä mua vaivaa kun olotila heittelee niin paljon. Eilen illallakin olin ensin vain väsynyt ja sen takia en niin hyvällä tuulella, mutta yhtäkkiä ahdisti kaikki mitä tapahtui. Ihan vain sekin, että en taaskaan ollut saanut mitään aikaan. Menisipä kesäloma nopeasti ohi, ettei tarvitsisi enään miettiä, kuinka tuhlaan sen sillä, etten tee yhtään mitään. Toisaalta kesä saisi jatkua ikuisesti, eikä lukion tarvitsisi enää jatkua.

Ahistaa, tuntuu että tuhlaan juhannuksenkin ihan turhaan, koska tänään pitäisi tehdä kaikkea ja viettää aikaa ihmisten kanssa. Mutta ei kun minä vain makaan sängyssä. Mutta toisaalta on ihan hyvä mieli. Ei ainakaan mitään pahaa ole sattunut vielä tänään, joten ehkä tästä päivästä tulee vielä ihan hyvä. Oispa vielä joku joka ois lähellä niin ois kaikki jo melkeen oikeesti hyvin.

Okei tästä postauksesta tuli aivan liian outo ja sekava :D Sori siitä, mutta mitä te teette juhannuksena?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti