tiistai 15. elokuuta 2017

Summerbucket list 2k17 toteutuminen, onnistuinko?

Osa ehkä muistaakin, mutta kirjoittelin tosiaan kesäkuun alkupuolella listaa siitä, mitä minun pitäisi saada tehtyä kesäloman aikana. Postaukseen pääset tästä. Kesälomat on lusittu ja ensimmäinen oikea koulupäiväkin oli tänään. Toinen vuosi lukiossa on alkanut ja minulla on huonekaverina zein. Osa ehkä muistaa, mutta zein on paras vaihtoehto huonoista ja nyt kun olemme kaksi yötä nukkuneet yhdessä, alkaa tuntua ihan normaalilta, että hän on kokoajan seurassani. Toivon vain, ettei hän ala vihaamaan minua tämän takia :D Hän vaihtaa varmaan toiseen huoneeseen, kun vapautuu, koska molemmat olisimme yksin mielummin, mutta tämä on tällä hetkellä paras järjestely.

Mutta mennäänhän listan kimppuun.

Ensimmäisenä listassani oli käsky, lue kaksi romaania. Onnistuin. Luin oonko ihan normaali (EHDOTON SUOSITUS, se kirja oli aivan ihana) Ja Sofi Oksasen Baby Jane. Molemmat kirjat oli hyviä ja olen oikeasti ylpeä itsestäni kun sain ne luettua kesän aikana.

Toinen oli, että pitäisi käydä läheisessä kaupungissa muistelemassa menneitä. Epäonnistuin. Se ahdisti liikaa varsinkin, kun menetin lopullisesti välit oikeastaan kaikkiin kavereiden kanssa, joiden kanssa niitä muistoja on siellä luotu. Saa ehdottaa rangaistusta tästä :)

Piti uida kymmenesti luonnonvesissä, tarkkaa lukua en hoksannut ottaa ylös, mutta ainakin kymmenen meni kesän hyvien säiden takia helposti rikki. Pikkusisarukset olivat hyvin avuksi tässä. Heitä on tylsä lähteä käyttmään uimassa ilman, että itse ui, mutta tähänkin sorruin muutaman kerran.

Marsu taas oli pihalla tooodella monta kertaa kesän aikana ja pääsi kunnolla nautiskelemaan meidän pihanurmikosta. Oli kyllä marsunulkoilutuksen kannalta paras kesä koskaan, kun ei ollut liian kuumia säitä.

Vietä mahdollisimman paljon aikaa kavereiden kanssa oli seuraava kohta. Noh, ei ollut musta kiinni, ettei mun kaverit oikeen lähtenyt mihinkään. Kuten moni varmaan huomasi, olin esällä aika paljon yksin, mutta silti lähdin aina ku vain oli mahdollisuus, kavereiden kanssa tekemään jotain. Ja tuli sitä loppujen lopuksi aika paljon koettua kesän aikana.

Kävin myös molemmissa mummoloissa. Oli ihan mukavat reissut näin jälkikäteen ajateltuna :)

Seuraavana kohtana on opi tuntemaan itsesi paremmin. Voisin tehdä tästä erillisen postauksen, koska tämä todella tapahtui. Mun kesä oli yhtä mun itseni opettelua. Edelleen hukassa ollaan, mutta huimasti eteenpäin siitä mitä oli ennen kesää.

Ja kyllä, minä laihduin kuusi kiloa, joten tämäkin on saavutettu. Hyvä minä :)) Rahaakin tuli tienattua ja rentoutuminen kasassa myös. Ja paljastus. söin monta litraa mansikoita joten viimeinenkin kohta on done. Vähän mä oon hyvä. Jee :))

Jos teillä oli ämpärilistoja tälle kesälle, saitteko suoritettua, mikä jäi toteuttamatta? ylipäätään miten teidän kesä meni? :)

2 kommenttia:

  1. Kivan kuuloinen lista :) ja minun kesä meni aika leppoisasti :)

    https://riikkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos😇 Kuulostaa hyvältä, leppoisa on aina hyvä vaihtoehto

      Poista