sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

Seksuaalinen suuntautuminen ja kaikki muukin aivan hukassa

Mua pelottaa. Taas. Yks jätkä on ihan selvästi ihastunut muhun. Se on tosi mukava ja kaikkea. Vielä eilen minäkin olin ihastunut ainakin jollakin tasolla häneen. Se oli jotenkin lumoavaa. Jätkä oli selvästi vaikeampi ja koin haastetta kun koitin saada häntä kiinnostumaan myös minusta. Se oli jotenki tosi kiehtovaa.

Tänään me sit nähtiin toisen kerran ja se oli edelleen ihan ok, mut en tiedä, kai mä vaan tajusin jotain vähän liikaaki. Nyt ahistaa. Taas. Mitä helvettiä mä teen ku en osaa enää edes ihastua jätkiin.

Sit ku se vei mut pois niin se koitti halata, mut mä vaan olin. Koska ahdisti et se koskee muhun. Ois tehny mieli kiljua. Lähdin vain autosta ulos ja sanoin vielä jotain. Kuulemma olin punastunut. Ahdisti. Se koski muhun. Se ihan oikeesti koski muhun. Mikä mus on vikana kun ahdistun näin pahasti, et jätkä koskee muhun. Vittu mun kanssa oikeesti.

Muutama tunti siitä lähdin lenkille ja ajatus lähti laukkaamaan. Mietin kaikki pahat ajatukset taas läpi ja tajusin, että mitä jos oikeasti tykkään VAIN tytöistä. Miten mä selviin siitä? Jos mä ihan oikeasti en kiinnostu enää miehistä. Kuinka pettymys olenkaan ihan kaikille. Kuinka voin elää normaalisti, jos olen kaikkea muuta kuin normaali. Ja en nyt siis tarkoita, että se kun on homo tarkoittaa, että ei olisi normaali. Kai te tajuatte, mitä tarkoitan.

Ahdistaa. Mä en halua. Mun pää räjähtää viel joku päivä näiden ajatusten kanssa ja sekoan lopullisesti. Päässä pyörii vain, että se jätkä ei ois saanu koskea mun selkää. Ei mua ollenkaan. En olisi halunnut saada tietää näitä. Mitä jos kaikkien miesten kosketus ahdistaa. Mitä jos olen lesbo? Mä en halua olla maailman ainoa ihminen, jol pyörii päässä tällasii. Kuin paljon o mahdollista ihmisen vihatakkaan itseään.

Aattelin, et sain mun pään jo selväks jo tällasista, mut ei. Mä oon aivan hukassa. Mikä mä oon. Oonko mä ihminen ollenkaan? Oonko mä sekasin vai aivan vitun sekasin?

Jos ootte kokenu samanlaisia ajatuksia, ilmiantakaa itsenne ja kertokaa teidän tarina. Mulla on ihan oikeesti semmonen olo nyt, et oon aivan täysin yksin. Tulkaa ja kertokaa, että olette olemassa. En haluu olla yksin.

3 kommenttia:

  1. Itse en koe ahdistusta seksuaalisuudestani, olen vihdoin löytänyt sen ryhmän, johon kuulun. Harmi, että sinua ahdistaa :(

    Itse olen siis romanttisessa mielessä enimmäkseen naisiin ihastuva aseksuaali, enkä itsekään ole kovinkaan hyvä kosketusten suhteen, vaan jopa läheisten ystävien täytyy joka kerta erikseen kysyä, saako koskettaa vai ei.

    aatunpolku.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista