lauantai 16. huhtikuuta 2016

Entä jos kukaan ei enää huomaakkaan mua sen jälkeen?


 

Triggeroivaa settiä, älä lue pidemmälle jos yhtään tuntuu siltä!         

Tää on nyt se postaus josta oon puhunu.

Olen miettinyt, että lopettaisin viiltelyn. Ihan eka minun pitäisi keksiä joku korvaava juttu purkaa ahdistusta. Tähän asti, aina kun olen yrittänyt lopettaa, niin siinä vaiheessa, kun en ole purkanut ahdistusta mihinkään ja se on kasvanut valtavasti, tulee jälkiä vain enemmän joka lopettamis kerran jälkeen.

Tuntuu, ettei mikään muu auta ahdistukseen niin hyvin kuin viiltäminen, se kun näkee vetää terää iholla, saa verta näkyviin ja keskittyy ainoastaan siihen yhteen asiaan, ainoastaan kipuun. Mutta tavallaan sitä kipuakaan ei tunne. Tavallaan se ei satu ollenkaan, mutta silti se auttaa. Se auttaa enemmän kuin mikään muu.

Jos mä yritän purkaa pahaa oloa muuta kuin viiltämällä, niin se tavallaan vain siirtää sitä viiltämistä. Koska ei mikään muu auta.

Yksi mutta on kanssa se, että tavallaan edelleen haen huomiota viiltelyllä. Pääasiassa puran pahaa oloa, mutta pelkään, että käynnit psykologin luona loppuvat saman tien siihen kun viiltelykin. Siihen mä en ole vielä valmis. Tiedän tavallaan, että se on väärin, mutta ihan oikeasti, pelkään vain niin vitusti, että ihmiset vain ajattelevat, että nyt minulla on kaikki hyvin, kun en vedä terää iholla. Että ihmiset vain unohtavat minut.

Psykologi sanoi, että olen riippuvainen viiltelystä. Uskon, että se on totta, koska en pysty oikeasti, ainakaan tällä hetkellä, lopettamaan sitä. En osaa kuvitellakaan sitä ahdistuksen määrää kun en viiltelisi enää.

Mä ihan oikeasti pelkään itseäni. En hallitse minua. En hallitse viiltelyä. En hallitse pahaa oloa.

Kuitenkin tiedän, että jos mä ihan oikeasti haluaisin, niin voisin lopettaa viiltelyn. Tällä hetkellä en kuitenkaan näe siihen niin suurta pakkoa, että mun tahto riittäisi.

En ole viillellyt reilu kahteen viikkoon, mutta minua ei ole myöskään ahdistanut.

Nyt ahdistaa. Nyt ahdistaa ihan vitusti, koska minun marsuni on sairas, ja syy on tavallaan minun huolimattomuudesta ja kiireestä. Mutta en voi viiltää, vaikka olenkin yksin kotona. Kaverit tulee yöksi ja ne tulee parin tunnin sisään.

Jos ne ei olisi olleet tulossa, niin todennäköisesti en olisi huomannut, että Hunaja on sairas. Huomasin sen vasta, kun porukat olivat jo lähteneet ja oli aikamoinen paniikki tajuta, ettei sen vesipullossa ole vettä, ja että se on ihan nestehukassa. Paniikissa juotin sille ruiskulla vettä, koska se ei vesipullosta suostunut juomaan ja ne tuli vesi ripulina ulos sen pyllystä. Juomapullo on voinut olla tyhjänä max 3 päivää, jos korkki onkin sulkeutunut todella huonosti, mutta se on todella pitkä aika noin pienelle eläimelle. Soitin eläinlääkärille ja kävin hakemassa apteekista maitohappobakteereja, joita syötyään Hunaja voi ja paremmin. Vittu mä olen huolimaton! En ole kertonut kenellekään, katsotaan kerronkokaan.

Vittu mä haluun vain viiltää ranteet ihan auki, mut en voi D´´:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti