torstai 14. huhtikuuta 2016

Ai mitä mä tunnen?


 

Ihan suoraan sanottuna, mulla ei ole mitään hajua. Mä kävin eilen psykologin luona. Me puhuttiin viiltelystä ja tunteista. Siitä, mitä tunnen silloin kun minua ahdistaa.

Kertokaa miksi pitäisi osata nimetä tunteitaan; miksei ne vain voi olla tunteita? Ainut tunne jonka osaan nimetä on pelko. Kyllä mä tavallaan erotan ilon ja surunkin mutta en niin selvästi kuitenkaan.

Nyt olen viimeisen viikon ollut hyvällä tuulella, eikä ole ahdistanut. Tai en tiedä. Mä en vittu osaa sanoa mitä mä tunnen. Tiedän vain milloin ahdistaa ja milloin ei. Jos on hyvällä tuulella, niin voiko silloin inhota itseään niin paljon, että käy oksentamassa? Tuntuu, että pitäisi osata kertoa jokaiselle vastaantulijalle miltä mikäkin tuntuu. Mitä jos mä en ihan oikeasti erota tunteita toisistaan?

Mun pitää viikon ajan täyttää sellaiseen lappuun rasti ruutuun tyylillä, mitä tunnen. Puoliakaan niistä en tiedä miltä ne tuntuu kokea. Mä en vaan tiedä.

Eilen kysyin kavereilta, mitä ne tunteet on ja miltä ne tuntuvat. Kaveri tutkii lappua ja alkaa kertoa, mitä todennäköisesti voisin tuntea sillä hetkellä. Ensimmäisten joukossa tulee rakastettu. Minulla ei ole mitään hajua miltä tuntuu kun tuntee itsensä rakastetuksi, mutta se että kaveri sanoi noin, tuntui ihanalta, koska silloinhan hän periaatteessa kertoi rakastavansa minua. Se vain tuntui ihan vitun hyvälle.

 

Mutta siis en ole viillellyt reiluun kahteen viikkoon, mutta tahallisesti kävin oksentamassa viime sunnuntaina. Söin vain niin paljon, että oikeasti oli huono olo ja muutenkin läskiahdistus jo valmiiksi päällä.

 

Se postaus tulee vielä joku päivä tässä, nyt olin liian hyvällä tuulella kirjoittaakseni sitä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti