sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Itselle esittämistä


Outoa elämää

En ole nyt vähään aikaan kirjoittanut, mutta monta kertaa olisi tehnyt mieli. Mulla on ollut monta kertaa semmoinen olo, että nyt mä kirjoitan, mutten vaan oo saanu itteeni niskasta kiinni ja alkanut kirjoittamaan.

Mutta siis mulla menee ainakin psykologin mielestä hyvin. Tosin nykyään en voi kertoa sille mitään..

Tällä hetkellä mä valehtelen itsellenikin. Mä tunnen kokoajan pinnan alla valtavan ahdistuksen, mutta huijaan itselleni ettei sitä ole. Nauran, en keskity mihinkään, öisin näen painajaisia, mutta yritän unohtaa ne heti herättyäni. Kun kaveri kertoo huoliaan, yritän vaihtaa puheenaihetta ja olla reagoimatta sisemmin mitenkään.. Toisin sanoen olen todella paska ystävä, mutten nyt mitenkään jaksa kantaa yhtään enempää, mitä itselläni on kannettavana jo.

Pelkään. Pelkään niin paljon sitten kun en jaksa esittää itselleni. Koska esitän itselleni, säästyn vaivalta esittää muille, koska se tulee siinä samalla.
Esitän itselleni, koska pelkään etten esitä muuten tarpeeksi hyvin muille. Pelkään etteivät muut jaksa mua omana itsenäni. Mä en itsekkään jaksaisi.

Mutta miten pystyy lopettaa kesken. Miten voi olla valehtelematta itselleen, jo on tehnyt sitä jo monta kuukautta? En usko, että kenelläkään on vastausta tähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti