lauantai 20. toukokuuta 2017

Ilmoitus jatkosta ja syy miksi en ole kirjoittanut


Nyt ihan alkuun ihan oikeet pahottelut siitä, etten oo kirjottanu. Mä oon ollu niin kiinni lukiossa, mutta onneks enää neljä päivää ja sitten olen lomalla.
Musta tuntuu, et mun pitää varottaa ihan tulevan kesän varalta kaikkia, jotka seuraa mun blogia, koska se taitaa olla menossa laskusuuntaan näitten laihdutusten yms. takia. Tuntuu, etten saa mitään aikaseks tässä elämässä. En saa edes tänne blogiin tekstejä tai edes kerkeä käydä bloggerissa lukemassa muiden blogeja. nytkin oli ilmestynyt kommentti, joka oli ilmestynyt pari viikkoa sitten ja en ole edes tiennyt sen olemassa olosta. Mutta lupaan, että asia korjaantuu tässä neljän päivän jälkeen ainakin postaustiheyden suhteen, koska sitten ei ole enää koeviikkoakaaan estämässä kirjoittamista. Kirjoitan vielä sellaisen aihe tekstin tähän perään, koska en halunnut sen yhteyteen näitä.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti