maanantai 27. maaliskuuta 2017

Koeviikko ja stressi iskee

Mulla alkaa koeviikko ylihuomenna. Tai oikeasti se alkaa vasta torstaina, mutta keskiviiikkona on jo tunnilla isompi koe, kun se ei mahtunut koeviikolle. Mä en oo lukenu siitä kun ensimmäiset kaksi sivua ja sitä torstaina olevaa ruotsiakin pitäisi keretä lukea, mutta mulla ei vaan yhtään meina löytyä motivaatiota.

Viikonlopun aikana oli jo ihan kauheesti kaikkee ja ehkä puolet siitä, mitä piti, sain tehtyä. Olisi pitänyt valmistella puhe-esitelmä Tietokirjasta, josta sain lopulta luettua n. kuudesosan. Pidin puhe-esitelmän loppujenlopuksi sisällysluettelon perusteella :D Ei opettaja tuntunut sitä huomaavan, mutta olisin halunnut panostaa siihen enemmän.

Mun ois pitänyt keretä lukea matikkaa, koska meillä oli tänään testi suorista. Olen pitkässä matikassa, joten oikeasti pitäisi panostaa, mutten vaan kerennyt. Vaikka luulin oikeasti osaavani asiat sain kokeesta 3/10. Vitutti. Olisin voinut nukkua aamulla tunnin pidempään jos en olisi lukenut sitä.
Oli lähellä, etten alkanut itkeä kokeen nähtyäni, koska nukuin viiimeyön sen vähän reilu 4h.
Se oli aikalailla itsestäni kiinni, mutta jos on tyhmä, niin minkäs sille tekee.

Ruotsista oli vielä sanakoe, ja se meni ihan hyvin, koska oikeasti luin siihen. Yhtä en muistanut.

Vois kuolla. Mä en oikeesti tuu selviämään isoista kokeista, ku hyvä ku pääsen noista pikkutesteistä ja sanakokeistakaa läpi. For real en jaksa.

Saattaa tosin vaikuttaa ne 4 tunnin yöunet, joka oli tosi fiksu veto tällee ennen koeviikkoo. En ehkä selviä. Pelattiin korttia kavereittenkaa, vaikka olin ajatellut ensin, että luen koko illan kokeisiin, mutta sitten kaverit tulivat huoneeseeni, ja yksi alkoi itkemään. En oikein osannut toimia tilanteessa, ja lähdin heidän mukaan pihalle. Sieltä mentiin mutkien kautta lopulta pelaamaan korttia ja sen koko kortin pelaamisajan olisin voinut vain lukea vaikkapa sitä matikkaa, niin olisin ehkä osannutkin siinä kokeessa jotain. Oikeesti vituttaa se paska.

Nyt pitäis jotain esseitä alkaa rustaamaan niitten kokeisiin lukemisten lisäks. En vittu jaksais. Miten helppoo oiskaa jos ei ois lukiossa. Välillä oikeasti mietin, miksi meninkään lukioon, ku eihän täältä ees pääse kuin siwan kassalle. Ehkä mä jotain täs elämäs viel saan aikaseks.

Nii ja en näköjää saanukkaan sitä positiivisempaa postausta aikaa :D Sori :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti