torstai 29. joulukuuta 2016

Mikä on tämä Ronja asia?

Okei mun blogiin ilmesty tyyppi kuin tyhjästä, ehkä mun pitäis vähän avata teille kuka on Ronja.

Ronja on ihana ihminen, johon sain yhteyttä alunperin wa-ryhmästä, jonka löysin demistä. Sen takia en tätä postausta jaakkaan demi.fi:n koska en kuitenkaan halua tulla tunnistetuksi kenenkään silmin, vaikka minulla onkin kuvia itsestäni täällä. Ryhmässä en kiinnittänyt Ronjaan mitään huomiota, mutta jossain vaiheessa ihmiset laittoivat snapchat tunnuksiaan ryhmään, jotta muut voisivat lisätä heidät. Mäki laitoin omani, koska tottakai on kiva saada uusii snäppi kavereita.

Mä aloin snäppää kaikille neljälle, jotka mut lisäsi. Muut kuin Ronja eivät vastanneet kunnolla mun snäppeihin, joten aloin snäppäämään Ronjalle erikseen. Katsoin, että onpa kaunis muija ja muutaman kerran uskalsin sanoa sen hänellekin. Aloin ihastua, ja kehuminen lisääntyi. En kuitenkaan ollut varma, oliko Ronja hetero, ja toivoin vain, ettei hän säikähdä minua, koska halusin kuitenkin säilyttää hänet kaverina, vaikka meidän jutusta ei tulisikaan koskaan mitään.

Ronja kohosi minulla snapchatin bf:ssä kokoajan ja minä hänellä. Lopulta olimme kumpikin toistemme 1. bf:iä kun snäppäsimme niin paljon.

Varmaan neljäntenä iltana, kun juttelimme tuli puheeksi seksuaalinen suuntautuminen ja kun sain tietää, että Ronja on myös bi, olin pilvissä.

Jatkoimme juttelua ja meidän juttu syveni. Yhtenä päivänä Ronja lähti mukaan mun flirttiin ja se oli jollain tavalla tosi outoa, ja seuraavana päivänä päätimme ottaa takapakkia, koska yhtäkkiä olimme, kuin oltaisiin tyyliin yhdessä.

Olimme kuitenkin sopineet että menen käymään hänen luonaan uuden vuoden jälkeen, koska hän asuu yli 400 kilometrin päässä se ei ole ihan yksinkertainen asia. Olen kuitenkin menossa näkemään häntä silloin.

Juttu on taas syventynyt ja en ole ihan varma mitä tämä on, mutta tällä hetkellä on kivaa vain snäppäillä. Ronja on kiva ja ihana ja en oikeasti käsitä, miten hän voi olla millään tavalla kiinnostunut minusta.

Haluan toivoa, että tästä meidän jutusta tulee joatin, mutta vain aika näyttää sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti