keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Mul ei oo enää hajuukaan kuka mä oon

Sain eilen paniikki kohtauksen, kun aloin ajattelemaan asioita liikaa. Tajusin, etten ole ollut pitkään aikaan oikeasti kiinnostuut miespuolisesta henkilöstä. Tottakai olen nähnyt hyvännäköisiä miehiä, mutta ei sillä tavalla, että kiinnostuisin heistä oikeasti. Latasin tinderin kavereiden kanssa ja selasin sitä. Laitoin miehillekin sydämmiä, mutta ei heistä kukaan ollut edes sen näköinen, että näkisin mitään syytä nähdä tai mitään. En tiedä haluaisinko nähdä tällä hetkellä naispuolisiakaan, mutta ainakaankovin helpolla ei miehet näköjään kiinnosta mua. Ahistaa.

Kaverit väittävät olevansa bi, vaikka kiinnostuvat vain miehistä. Yksi niistä on ollut tytön kanssa yhdessä, mutta silti tuntuu, että olen ihan vääränlainen ihminen jos en pidäkkään pojista. Tai siis kyl mä tykkään, mutta en mä ihan oikeesti haluis jotai kyrpää sisääni tai suuhuni. Ei mua edes kiinnosta pussata poikien kanssa un tytöt on kumminkin niin paljon parempia. Saanko oikeesti kuolla.

Mua ahistaa tää ihan liikaa. Pelottaa koska mun on pakko kiinnostua seuraavaks pojasta, koska muuten olen liian lesbo. Ei lesboissa oo mitään pahaa, mut en mä haluu. Mitä jos mä ihan oikeesti vaan tapan itteni? Ei siitä voi olla kenellekään mitään haittaa. kyllähän maailmalla muutenki kuolee vitusti ihmisiä. Ei ei ei en mä saa aatella enää tyttöjä sillä tavalla. Mun on pakko kiinnostua jostain pojasta. Ihan oikeesti.

Miks mä en voi olla normaalimpi? Joojoo tiiän et ei normaalii oo olemassakaan, mutta en ihan haluu olla näin erilainen. Edes ihan vähän lähempänä normaalia.

Onnistuin tosiaan eilen huolestuttamaan asuntolan kaverit. Istuttiin keittiönpöydässä ja mä vaan hain takin ja lähin. Yksi niistä kysy mihi meen nii sanoin vaa et käveleen ja lähin heti sen jälkee ilman puhelimia tai mitää. Must tuntu vaan, että mun järki lähtee. Heti kun astuin ovesta ulos niin kyyneleet vaan tulee. Mul on nykyään joku suuri ongelma, ku itken vittu kokoajan. Olin ulkona varmaan puol tuntii, ja kun tulin takaisin näin, että kaverit olivat sammuttaneet valot ja stalkkasivat ikkunasta milloin tulen. Heti kun he huomasivat minut valot menivät takaisin päälle ja verhot kiinni. Ovesta astuminen pelotti, jos kaikki vaikka vihaavat mua kun lähden vain tuollain.

Kun astuin ovesta sisään kaikki vain olivatin, että onko kaikki ok, mikä on yms ja olin vaa et alko yhtäkkii ahdistaan ihan sikana ja asia oli niin käsitelty loppuun. Menin nukkumaan ja sen jälkeen asiasta ei puhuttu.

Mä en halua olla mä. Mä en käsitä miks joku ylipäätään haluaa liikkua mun kanssa. Mä oon ällöttävä ja vitun outo. Kuka vittu mä oon?

13 kommenttia:

  1. Sun kannattais käydä juttelemassa esim koulun terkan kanssa:) tai sitten vaikka ihan anonyymisti ottaa yhteyttä näihin:
    http://www.demi.fi/lehti/artikkelit/mista-apua-naissa-paikoissa-sinua-autetaan-kun-paha-olla

    Mulla on itelläni ollu vaikeeta, mut lupaan et kaikki muuttuu ajan myötä paremmaks:) sä oot hyvä tyyppi! <3

    VastaaPoista
  2. Ja vielä se et oot hyvä just tollasena:) erilaisuus on rikkaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää voi kiitos! <3 emmä haluu soittaa mihinkää tommoseen tai mitään,liian iso kynnys nii en uskalla:( musta vaan tuntuu ettei mikään muutu😕 kiitos sulle viel :*

      Poista
  3. Voi kultapieni. Ei sillä ole mitään väliä kummasta sukupuolesta tykkäät, eikä sun tarvi tuntee olevas mitenkään huonompi ellet tykkää siitä kun muut. Meitä on niin paljon erilaisia, että ei omaa seksuaalisuutta tarvi mielestäni lähteä edes määrittelemään. Eikö tärkeintä vaan ole se, että jos ihastuu niin ihastuu itse ihmiseen eikä siihen sukupuoleen. Olkoot se sitten mies tai nainen. Miksi sä koet ettet haluaisi olla lesbo? Pelottaako sua muiden suhtautuminen? Tuntuu että elät tosi paljon sen mukaan mitä ihmiset sun ympärillä on. Ne on omia persooniaan, niillä on omat arvot ja omat seksuaalisuudet. Sun ei tarvi todellakaan muovautua toisten ihmisten mukana mihinkään muottiin. Anna sun oman persoonasi kukoistaa! :) Tottakai sua hämmentää olla jotain muuta kun oot...

    On myöskin ihan normaali tila, ettei välillä mitkään ihmiset kiinnosta siinä mielessä, että niistä pitäis muovata itselleen jotain kumppania. Sekään ei oo mikään sairaus. Kenestäkään ei ole pakko pitää, ihastuminen iskee silloin kun iskee eikä siitä kannata ottaa mitään stressiä.

    Äläkä mieti edes, että sun henkes arvo olis niin mitätön, että voisit kuolla koska joka päivä maailmassa kuolee ihmisiä. Hei, ei se noin mee. Oot monelle ihmiselle tärkeä, vaikkei ihmiset välttämättä sano niitä asioita suoraan. Sulla on perhe, sulla on ystäviä ja sulla on meitä lukijoita jotka haluaa että sulla menis paremmin ja voit hyvin. Mieti kuinka paljon kysymyksiä jäis näille kaikille jos vaan lähtisit. Se voi tuntua tosi helpolta ratkasulta, mutta se on helpoin tie vaan sulle itselles. Ja miksi sä haluaisit heittää elämäs hukkaan? Me ollaan kuolleita ikuisuuksia mutta eletään vain hetken. Etkö sä todellakaan halua nähdä maailmaa 20 vuoden päästä? Sun omaa ekaa kotia, autoa, perhettä ja vaikka lemmikkimarsuja joita sitten hankit?:) Toki susta nyt tuntuu että ne asiat ei merkitse mitään, mutta mieti. Suunta ei voi olla kuin ylöspäin! Älä luovuta ikinä <3

    Tsemppiä ja miljoona halia, toivottelee taas se sama paasaaava anonyymi :D heh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en halua olla lesbo, koska mun mielestä se kuulostaa rumalta. Ei mua haittaa ollenkaa jos joku muu on mut ei en mä saa olla😕 sit toiseks mut nakattas kotoo koska meidän porukat ei hyväksyis sitä😕 ja hhaluisin olla vaa tavallinen ihminen ees jollain tavall😕

      Mä tiiän et itsari on liian helppo ratkasu mulle mut sit liia vaikee niille jotka välittää must enkä oo sitä vähää aikaa ainakaa tekemäskää. Tosin ei ollu tarkotus et koskaa meen ees lukioon ja nyt ahistaa ku ei mul oo mitää hajuukaa et mikä must tulee isona ku oli tarkotus kuolla ennen sitä 😅

      Ja hei kiitos! Etsä mitään paasaa, on aivan ihanaa lukee näit sun kommenttei ja niiku en vaa voi käsittää miten joku voi sanoo jotai noi kaunista mulle😅 KIITOS! <3

      Poista
    2. Mun mielestä ei sun tarvis miettiä tota asiaa ollenkaan. Toki se on tärkeetä päästä määrittelemään itsensä joksikin, mutta ei sitä tarvi tehdä. Itse pidän miehistä ja seurustelen miehen kanssa, mutta toisaalta en pidä sitä lainkaan mahdottomana että joskus tapaisin ihanan naisen keneen rakastuisin. En silti oo koskaan ollut ihastunut naiseen tai tuntenut seksuaalista vetoa. Mutta jotenkin henkilökohtaisesti vaan uskon siihen, ettei ihmiset rakastu sukupuoleen vaan itse ihmiseen. Sulle tekisi tosi hyvää jos pystyisit irtautumaan tosta "mä oon lesbo/bi/hetero" ajatusmallista, vaan voisit olla miettimättä mitään oikeaa lokeroa sulle ja rakastua vapaasti vaan kehen rakastut. Okei, kuulostaa vaikealta mutta kai tähänkin vois oppia? :D
      Ja tosi kurjaa, jos teillä kotona ollaan tota mieltä...toisaalta luulen kyllä että hekin siihen ajanmyötä tottuisivat, enpä yhtäkään lesboa/homoa tunne, joidenka vanhemmat olisivat tyyliin välit laittaneet poikki tai heittäneet talosta kuullessaan oman lapsen suuntauksen. Toki se on kaikkien porukoille ollut aina iso shokki, mutta kaikki sen ovat lopulta hyväksyneet.

      JA elämässä hei ei oo kiire miettiä mitään, käyt lukion eka loppuun ja sit katsot mitä seuraavaks elämältäs haluaisit :) Ja vaikket tietäisi, voit hyvin mennä välillä töihin ja pohtia mitä haluaisit opiskella tai tehdä.

      Kiitos myös sulle kauniista sanoista, kiva että luet ylipäätään mun kommentit ja vaivaudut vastaamaan! :)

      Poista
    3. Voi ihana<3 kiitos oikeesti! Mä kirjotan blogiin näit tekstei koska kommentit on parhaita. Siis saan purettua mun pahaa oloa ja sit viel saan kommenttei jotka ihan oikeesti vaikuttaa mun jaksamiseen. Tottakai mä vaivaudun vastaamaa. Oisin törkee koska varsinki jos joku jaksaa panostaa nii kyllä mä oon velvollinen vastaamaan.

      Nii mun pitäis päästä mut on just semmonen vaihe elämäs menos et pelkään et ihastun vaan muijiin. Haluun vaa olla normaali ihminen koska en mä voi ihastuu pelkästää muijii :(

      Nii, enköhän mä joskus jotai keksi:)

      Kiitos iha tuhannesti! Oikeesti rakastan näit sun kommenttei😘

      Poista
  4. Ja edelliseen viestiin vielä lisäten, voisit tehdä sen kuvapostauksen pian ? :) Innolla odottelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sain koeviikon just päätökseen nii einköhän mä sen ens viikon aikana saa tehtyy😅

      Poista
  5. Voi sua :( Toivottavasti sun olo kohenisi ja löytäisit sen kuka oot

    sanasokkelossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näimpä juuri😕 mut kiitos sulle kommentista😕

      Poista
  6. Heei, mitä sulle kuuluu ? :) Blogi on ollut hiljainen!? (ei paineita:D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sori :,D Ollu kauheesti kaikkea, ja en oo ees bloggerissa kerenny käymään muutamaan viikkoon, mut nyt ois uutta postausta :)

      Poista